SHOULDERS


Tesdade även den här klänningen och skinnjackan härom veckan på h&m. Jackan tror jag gick på ynka 300 riksdaler så den var ju verkligen ett kap! Vet dock inte riktigt om det kommer bli mitt kap eller ej.

Nu ligger jag, för ovanlighetens skull, i sängen och har min dagliga blogg-och-andra-bra-sidor stund. Var även tvungen att ringa till Guld fynd i Gallerian och tacka nej till ett jobberbjudande, vilket kändes ganska tråkigt. Men då tjänsten låg på 15-20 timmar i veckan och bara var garanterad fram till januari så var det inte tillräckligt bra. Kändes bra i alla fall att när jag i princip bestämde mig för att tacka nej till Guld fynd, så ringde två till ställen som ville att jag skulle komma på intervjuer. Ena stället var fräcka fröken i Norrköping, vilket skulle vara riktigt kul.. Men nu bor jag somsagt här i Stockholm ett tag framöver så jag fick tacka nej till det erbjudandet. Det andra stället var här i Stockholm så jag har en intervju på gång och även en annan möjlighet till att jobba som "jul-extra" i en klädaffär! Kan berätta lite mer någon dag framöver när jag vet hur jag gör! LATER.

Kommentarer
Postat av: Francine

Diggar din stil! (;

2009-10-26 @ 00:21:28
URL: http://franciine.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0