Okt. 20

Igårkväll åkte Hilda och jag till söder där vi mötte upp stork och anton, satte oss på ett mysigt ställe och åt underbart god mat. Riktigt behövligt känner jag i detta deppiga väder och allt därtill, dit går vi nog tillbaka!
Idag har jag jobbat fram till tre ungefär, efter det strosade jag runt lite, gick till centralen för att fixa ersättning för tågbiljetten jag inte tänker betala när tåget blev så otroligt försenat. Nu är jag hemma och har lagt mig till rätta i soffan! Tänkte ta mig tid att läsa Elletidningen som jag bara har bläddrat igenom jättesnabbt, äta lite avocado och morot och ringa min bästa vän, vi har mycket att ta igen hon och jag!
Ha en trevlig kväll,
EVAN

Kommentarer
Postat av: egor

avokado<3

2009-10-24 @ 11:51:33
URL: http://egorsamarin.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0