--

pic: tumblr
Dessa ringar skulle heller inte sitta fel! Vet dock inte var dom kommer ifrån. Någon?


Nu sitter jag återigen i sängen för en lugn och härlig förmiddag! Lite småledsen dock för att den transparenta skjort-klänningen jag hade tänkt köpa inte fanns kvar.. I alla fall inte på drottninggatans weekday. Ska dock göra ett nytt försök idag och se om den finns på något annat! Dagens övriga planer är väl att strosa runt ett tag på stan innan det är jobbdags, och efter det är mina planer inte riktigt spikade än, så vi får se vad det blir! Hörde precis att mina tjejer ska göra något kul tillsammans ikväll, och då kan man ju inte låta bli att sakna dom! Men troligtvis kommer dom upp till oss nästa helg så det blir bra! Förövrigt så har jag inte pallrat mig förbi h&m än, så ringarna är inte inköpta dom heller.. Hoppas hoppas att dom finns kvar!!



Kommentarer
Postat av: Marit

SV: Takk!:)



Fin blogg!

2009-10-17 @ 14:40:53
URL: http://maritfoto.devote.se
Postat av: catja

det går att köpa den vänstra hos dollyblond. och den högra tror jag är från H&M :)

2009-10-17 @ 18:48:15
URL: http://catjastyle.devote.se
Postat av: Anonym

den högra är från indiska, men den finns inte kvar i butik.

2009-10-23 @ 17:04:30

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0