13.09

Har hört att många har problem med vår blogg, att man bara ser första inlägget och att man inte kan gå in på någon ny sida efter man varit inne här!? Det får vi helt enkelt ta tag i imorgon när båda är hemma! För idag gör ju Eve Ullared och shoppar hem en massa förnödenheter.

Igår hade jag en riktigt trevlig dag. Började morgonen med att packa det sista innan jag, mamma, pappa och stork som hängde på på ett litet hörn, åkte upp hit till sthlm. Stannade på ett trevligt litet fik på vägen där jag smakade deras  hemmagjorda glass i kylan. Väl uppe käkade jag och mami lite här i lägenheten och fyllde kylen innan vi åkte in mot centrum. Letade efter att par bra skor till mig som låter mina fötter, knän och rygg må bra efter en kväll i restaurangen. Svårt dock att hitta en bra kombination där skorna både ser någorlunda ut samtidigt som de ska fylla alla funktioner. Inne på Stadium konstaterades iaf att mina fötter inte är innåtgående/lutade, så de va ju tydligen bra, haha! Fick även be pappa köpa en laddare då jag inte fick med nån upp och inte överlever utan min lilla kära mobil! Nu ska jag väl börja packa upp lite ur väskor och alla påsar, sen ska ja förbi Stadium igen för att testa lite mer skor.

LATER!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0