orange

Kikade precis in lite nytt från Zara, de har faktiskt ofta snygga grejer, tror att jag har underskattat butiken lite förut..
Just det, det glömde jag säga förut. Jag kammade hem en loftsäng idag på blocket, billig var den också!! Så på lördag eller söndag skulle vi få den, och det kommer att bli great i vår lilla lya. + att vi får tillgång till vårt förråd i källaren någon gång nu i dagarna med, det är nämligen någon som snott det och ska maka på sig, men det kan ju ta sin tid innan personen i fråga ger sig till känna.. Allt detta innebär med andra ord mera space här hemma vilket känns underbart bra!
Nu ska jag kila upp till ica en sväng, är supersugen på apelsin, och så läste jag precis en liten artikel i elle att det är bra när man har feber, så jag tänkte plocka med en åt Hilda med. Trisslotter och frimärken får jag inte heller glömma, mormor fyller nämligen år på måndag, så jag tänkte skicka henne ett litet brev!
Resten av kvällen ska jag ägna åt att skicka efter bilder, har ett erbjudande på fujifilm som går ut i datum strax, och det vore ju dumt att bara låta det brinna inne..
Ha en bra kväll allihop,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Kickan

hahah for evaaaaaah

2009-11-12 @ 20:56:15
URL: http://csundkvist.blogg.se/
Postat av: emmi

zara har bra grejer! köpte nyss ett par supersnygga pumps och en klänning därifrån!

btw, om du har tid får du gärna kika in min senaste modeskiss på bloggen :)

2009-11-12 @ 22:20:31
URL: http://eyegasm.devote.se

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0