friends forever

Igår hade vi hejdåkväll med några av tjejerna, hu vad sorgligt det var, ingen kunde hålla tårarna inne så fort en började. Det är inte förrän man är med om sånt här som man blir medveten och inser hur mycket man tycker om varandra! Idag åkte jag med Matilda och Klara på tåget, men hoppade av på centralen när de åkte vidare mot Arlanda och deras stora äventyr. Ah vad jag kommer att sakna dessa otroligt underbara tjejer, fatta vad kul dom kommer få i fyra månader i asien! Men vi ses igen i thailand i februari, det är inte långt kvar alls, jag känner på mig att tiden kommer att springa iväg!
EVAN

Kommentarer
Postat av: alisa

men gud vad sorgligt. jag vågar inte ens tänka vad som kommer hände med vårt gäng sen efter studenten. vill inte sluta skolan, och att alla ska flytta lite här och var. usch. men grymt kul med äventyr i flera månader. jorden runt eller bara ett par ställen? :)

2009-11-24 @ 17:05:52
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0