Nov. 20,

Kikade in på stureplan.se och hittade en bild på oss från i onsdags, där har ni den nya pälsen med!
Jag har precis kravlat mig upp ur sängen och sitter med frukosten framdukad, redo att hugga in. Det är så härligt när man är hemma och kommer ner i köket och öppnar kylskåpet för att äta. Inte för att Hilda och jag har ett tomt därhemma, snarare tvärtom haha, men det finns alltid så mycket mer att välja på här hemma - dessutom lite dyrare varianter av allt! Nej nu ska jag glufsa i mig min lilla frukostbuffé jag gjort, sen är det dags för promenix!
EVAN

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja jo det tror jag verkligen vi får :) 37 garder är ju inte helt fel. Blir det thailand då för dig eller? :) Vi ska nog till thailand oxå, fast i mars nån gång. ha det bra! Kram :)

2009-11-20 @ 13:06:36
URL: http://amandaeklof.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0