boring

Hade tänkt lägga in bilder på en lite halvtransparent klänning/tunika jag köpte härom dagen egentligen. Men då blogg inte verkar vilja sammarbeta så blir det tyvärr ett bildlöst inlägg..

Dagen blev inte lika lyckad som jag hade hoppats på. Assisterande butikschefen på Mango ringde mig och berättade att det främst var lördagar jag skulle ha behövt jobba på och eftersom att jag redan jobbade på restaurangen så trodde inte dom att det skulle funka för mig. Därav har troligtvis butikschefen gett min tjänst till någon annan lycklig tjej i ledet bakom mig.. Åh, hade varit grymt roligt att få jobba lite med kläder och jag hoppades verkligen att det skulle gå. Det tråkigaste är ju att jag var tvungen att tacka nej till gina i måndags, så nu blir det inget jobb i klädaffär alls för min del. Nej, nu är det sovdags även för mig, stackars Evan försöker sova, men det kan inte vara det lättaste när jag sitter strax bredvid och knapprar på datorn. Sweet dreams,


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0