23.45

Jag har redan börjat planera vad jag ska köpa på mig när jag är i thailand, haha. Ringar är något som är högt prioriterat, billigt och tar minimal plats i väskan!
Ikväll har jag, efter en sväng på stan, grejat lite i lägenheten. Imorgon måste det vara rent och fint, vi får ju finfrämmande! Jag har dessutom suttit en stund vid symaskinen och slängt ihop ett fodrallinne, kanske har på mig det imorgon kväll, så då får ni se det då. Nu ska jag betala lite räkningar, sen är det nog dags för sängen. Hilda ramlar nog in vilken sekund som helst också, hoppas att hon är trött, för det är jag!
Sleep tight,
EVAN

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja livet ar verkligen pa topp :) trivs hur bra som helst har! tack sa mycket :) hoppas att du och hilds trvis bra i sthlm! kram pa er!

2009-11-27 @ 00:59:33
URL: http://thestrawberryswing.blogg.se/
Postat av: Becca

VA? Skojjar du?! Är detta bild från Thailand? jag som älskaaaaaaar stora ringar. och så ska jag till Thailand snart. HEEEJ PARADIS! :D Gud vad glad du gjorde mig nu. Vem har du fått bilden av?

2009-11-30 @ 20:16:48
URL: http://refre.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0