zzzzzzzzz


Ligger i sängen och håller på att skriva lite loggbok. Vi hade projektmöte idag i skolan och jag inser nu att det inte är alls så lång tid kvar tills både årsrapporten och loggboken ska vara inlämnad. Så nu är det bara att sätta fart! Eve och Kicki har ungefär skrivit tjugo sidor var på datorn från deras loggbok så jag vet vad jag har som väntar mig. Har för tillfället fått in ungefär sex sidor.

Annars har det inte hänt mycket intressant idag. Var kvar i skolan till sex då jag satt kvar med Elin och Lisa som satt och fixade med årsboken. Jag och Lisa åkte hem till mig för att hämta lite bilder som kan komma att användas. Har även blivit lite desperate housewifes kollande och te-drickande.

Nu ska jag återgå till loggboken en stund till. Ciaao !

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0