YESTERDAY



Igår kom Kicki till mig ganska tidigt och vi åt frukost tillsammans innan vi åkte till stan. Eftersom att vi kom in bland de hundra första på HM i maxihuset fick vi alla fem i sällskapet 200kr var i presentkort, det var alltså med andra ord värt att åka in lite tidigare!! För min Hm-peng blev det ett klar-rött större linne, en hallonröd stor t-shirt och ett par svarta leggings som är väl behövda. Alltid lika tråkigt att slösa på pengar på basplagg, så jag är mycket nöjd med gårdagen!

När vi kom hem från stan igår slingade jag håret på kickan, och insåg att jag också vill göra det snart! Hilda kom också och när vi var färdiga med färgningen satt vi och myste på altanen, försökte hjälpa Hilda att plugga matte, men det blev mest kortspel och prat om studenten, som vanligt..

Imorse vaknade jag och hade jätteont i halsen, så jag har i stort sett sprungit fram och tillbaka till vattenkokaren idag. Som tur är har jag hittils bara plugg på dagens schema och därför rör jag mig i övrigt inte alltför mycket, kanske är det lika bra så att jag inte går och blir sjuk nu när A äntligen kommer hem på lördaaag! :)

♥ evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0