konfa




Idag har Macke som sagt konfirmerats! Dagen till ära invigde jag en av klänningarna jag sydde upp i thailand, den har jag kanske inte visat?

Nu har jag precis kommit hem ifrån kicki och viktor, vi har kollat på söndagsfilmen deja vu tillsammans och myst med godis och popcorn! Förra gången jag såg den filmen sov jag bort halva, idag pratade vi istället bort halva, så kanske att man skulle behöva se den tredje gången gillt för att förstå den helt, haha. Bra var den iaf, tror jag!
Nu ska jag hoppa i säng, börjar inte förrän två imorn, men ska till tandläkaren vid ett. Innan dess har jag lite saker att styra med, så här kan jag inte sitta och uggla längre! Sov gott!

♥ evs

Kommentarer
Postat av: alis.

men gud, gillar verkligen klänningen (speciellt färgen). den vart ju fan skitbra! :D

2009-05-18 @ 16:09:09
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0