Out of my hands

hallå hallå!
Dålig update från mig nu känner jag, men det har varit mycket att stå i... I helgen har jag och Arash varit i K-holm och hälsat på, mycket roligt! Vi har grillat gott hos arash mamma, spelat en massa fotboll och myst med småbrorsorna, grillat på Djulö med arash pappa och några kompisar i det härliga vädret, hälsat på Jasmine och varit inne en sväng på factory outlet i vingåker! Jag insåg att det var ett tag sen jag besökte den butiken, kändes som att det var 10x mindre sist!
Och igår åkte A och jobba igen, Finland den här gången... Så nu ses vi inte på en massa veckor, igen! Jag skjutsade honom in till stan igår, där dom skulle åka ifrån, så då kunde jag passa på att hämta ut min mobil som var färdigreparerad. Nu är den faktiskt inte lika seg längre, men vi får väl se hur länge det håller den här gången... Inne i centrum mötte jag även Hilda, så hon åkte med mig hem. Vi skulle ändå båda två åka till Klara direkt för att träna på dansen till idrotten, så det blev ju perfekt!


Den söta tjejen, som sitter bredvid mig vid bordet, gjorde mig sommarfin i håret! ;)


evan

ps. Milow - out of my hands, superfin!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0