morning



Såhär förvarar jag de flesta av mina smycken. Tycker det är ganska charmigt när man ser dem, blir som en liten prydnadsgrej.

Förövrigt började jag skolan klockan åtta egentligen. Vaknade lite sent och messade Matilda och Amanda så dem kunde hälsa att jag strax skulle komma till median. Amanda hade nationellt prov och Matilda låg och sov. Så jag hoppade faktiskt lektionen. Brukar inte bli så mycket av medialektionerna & jag skulle inte vara med och filma. Fick sedan ett mess av Anna där hon undrade var vi var. Det visade sig att hon var den enda som var på lektionen.. så seriöst var det!

Nu ska jag klä på mig och sen blir det skola.
Puss / hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0