morning!


Skulle vara skönt att ha en oversize skjorta att strosa runt i när bikini blir för naket... Den här är från glitzy.se!

Här sitter jag, morgonpigg och taggad för att plugga lite innan skolan! okej, kanske inte fullt så taggad, men jag måste.. Om en stund ska jag hoppa in i duschen och sen fara iväg till filmandet, måste ju se lite fräsch ut framför kameran! haha

Annars har jag inte mycket planer för idag, ska försöka ta reda på vad jag har att göra i skolarbetesväg under resan och kasnke blir det lite hejdåmys med tjejerna ikväll, om vi inte tar det imorn! Packa måste jag göra också, började lite smått igår att lägga fram det viktigaste, men inget är nerstoppat ännu in the big bag.

Have a nice day,
ciao e ♥

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0