morning!


Nu är jag riktigt utvilad efter en hektiskt vecka..
UF-mässan igår var jättekul och vi blev tillslut mycket nöjda med vår monter! (lite bilder kommer strax)
När vi kom hem fick vi packa ur släp och lämna tillbaka det fort som ögat, då jag och Kicki lovat att sitta i seket klockan åtta. Jag hann hem i ett fåtal minuter för att skölja ur all färg ur håret, fick inte ens bort allt, och åkte sedan upp till aluceum där det blev en omständig match med förlängning och annat krångel.
Väl hemma satte jag mig iaf skönt placerad i sängen för att bokföra dagen och kolla igenom en packlista till fjällen (på söndag åker vi med idrott b!!!).Jag hade jordgubbsmilkshake färdig men hann inte surpla på den länge innan jag somnade som en stock och vaknade inte förens två timmar senare, mitt i natten. När jag somnat om, på riktigt nedbäddad, blev jag väckt fram på morgonkvisten ett fyrtal gånger av någon dumming som larvade sig. Han verkade tycka att det var jättekul, jag tyckte inte att det var lika roligt...

Nu ska jag hoppa in i duschen och få ordning på håret från igår, sen är det match!! Säsongens näst sista!

evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0