Linköping



Tror ni jag köpte någon balklänning? Nej, det tror ni helt rätt i att jag inte gjorde.. Jag är nog den veligaste människan på jorden och har världens beslutsångest. Nu har jag i alla fall testat några och även "paxat" tre stycken. Så på fredag eller någon dag i helgen ska jag ha försökt bestämt mig och ringa och välja en. Tror jag ska ta en sväng till Norrköping innan för att kolla lite där igen. Lite balklänningsbilder kommer troligtvis senare eller imorgon.

Nu ska jag försöka få lite ordning på min klädröra och sedan kommer Klara hit. Vi ska sy och jag ska förhoppningvis göra mig en kjol tills på Fredag, då det kanske blir utgång.

♥hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0