linköping

Just det! Glömde ju berätta att jag åkte till Linköping i Lördags. Pallrade mig upp vid nio efter en lång natt för att åka dit med mamma, pappa, syster & Alisa. Jag och mamma tog oss direkt till balklänningsträsket. Jag testade om dem jag redan hade testat för att tillslut bestämma mig för en. Har fortfarande beslutsångesten kvar för om jag valde rätt eller inte men nu har jag den i alla fall. Den hänger i mitt rum, på min garderob. 


Balklännings sneak peak. | Det var någon speciell dag på Mc D. Funderade på om jag skulle passa som tiger då dem gjorde ansiktsmålning men jag hoppade det tillslut.

Det var väl det jag tänkte säga. Godnatt!
hilda

Kommentarer
Postat av: mm

Du skulle nog vara en jättefin tiger

2009-03-24 @ 16:22:41

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0