godnatt!



Tanken var att jag skulle ha pluggat ikväll men jag har nog mest gjort annat.. Jag fick trots allt en grund gjord som jag får fylla på och finslipa på imorgon! Jag satte mig nyss en stund vid symaskinen och började på min kjol. Tänkte att jag behöver en färgklick till mina allt för ofta svarta kläder. Det värsta med mig är att jag alltid börjar med allt så sent och vill ha det klart så fort. Några mallar, sömsmån och liknande är det inte fråga om utan här sys det hej vilt. Förhoppningsvis får jag någon ordning på den om jag har tid imorgon.

Nu ska jag ta bort mitt skruttiga gamla röda nagellack och fila naglarna innan det är sovdags.
Godnatt! ♥ hilda

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0