evening


Efter att ha letat fram diverse underställ och annat jag ska packa med till fjällen fann ja äntligen mina gamla slitna leggings jag tänkt klippa sönder. Så ikväll slog jag slag i saken och fixade dem!
Efter matchen förut idag, som vi förövrigt förlorade.., satt jag och Kicki i secket - den (vem nu det var) som skulle suttit där dök aldrig upp! Jag klagar inte, eftersom det påökade min lilla summa jag tjänat ihop däruppe.
Nyss var jag förbi Carin en sväng och språkade lite med henne. Hämtade även hennes längdskidor jag ska låna, vi ska åka en heldag på fjället i veckan!

Nu ska jag fortsätta med packningen och dra fram brädan från garaget!
Evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0