19.12


Jag har nog aldrig i hela mitt liv förut haft en parfym som luktar så underbart gott som min versace jag fick av A i julklapp. Det bästa är dessutom att trots att jag använt den en massa så verkar den aldrig ta slut!

Nu är jag hemma från småtjejsträningen och ska packa ny väska och äta lite, innan jag ska upp på egen träning. Företagsekonomiprovet imorse gick kanonbra, känns riktigt skönt och det är en lättnad att ha fått det överstökat. Efter skolan idag har jag suttit och ringt runt efter sponsorer till UF-mässan nästa fredag. Det mesta har skrapats ihop och jag tror att vi kommer att kunna göra en riktigt snygg monter! Vissa jag ringde har näst intill slängt luren i örat på mig, samtidigt som vissa har varit så generösa! En stor kram till allla snälla idag!

Evan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0