17.41

Gäsp, lyckades somna bort från datorn men vaknade nu som tur var av lite sms från bfy-tjejerna. Känner mig otroligt seg men piggnar väl förhoppningsvis till strax. Vad hände med solen som sken härom dagen? Jag kände genast att humöret var på topp och att våren stundade. Men nu ligger snön tät igen..

Ikväll blir det pysselkväll med Klara och Bella! Jag ska försöka sy mig något fint av tyget jag köpte i Söderköping, sy in ett par jeans och göra mig ett nytt armband. Lite gott fika och trevligt prat kan förmodligen väntas det med.

Nu ska jag ner till köket och se om jag hittar något att äta. Ett fat med armband skulle jag inte heller säga nej tack till!



hilda


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0