today



Idag har varit en riktigt bra dag. Började med jobb i fyra timmar vilket både var trevligt och gick fort, Väl hemma var det the city maraton till min lycka, vilket jag fastnade framför.  Åt lite god mat med familjen innan Kicki, Bella och Eve kom förbi. Vi köpte en massa gott godis, pratade om allt möjligt och K visade även det fina vandrarhemmet hon bokat till oss på fredag - då det bär av till Stockholm!! Är redan taggad till max så det här kan ju inte bli annat än bra!

Nu borde jag faktiskt ta och sova. Imorgon blir det kanske lite marknad, om jag fortfarande är sugen när jag vaknar!

♥ H

Kommentarer
Postat av: kicks

haha jag vet! Lätt de roligaste korten jag har på min dator! & snyggaste... ;)

2009-07-22 @ 20:44:55
URL: http://kickshere.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0