hellooooooooooooooooo

Mu är vi hemkomna, och jag måste bara ¨få ur mig - kenza är sjukt bitch!!! vi träffade henne på collage, pratafde en stund och då var hon supertrevlig, efter fem minuter efter att vi avslutat samtalet ignorerade hon totalt, snodde min kamera och tog bort en bild på mika utan att fråga och lämnade sedan tillbaka den utan att säga något. Det kamske inte låter så farligt, men det kändes så töntigt, då bilden var på mig och mika  var endast i bakgrunden och det var inte meningen att hon skulle vara med på bilden . Sjukt viktigt!

föröbrigt var de inte ens snyggaaaa och vi hade en sjukt bra kvälllll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska vi sova, hoppas att ni spver gott

önskar evhiki

Kommentarer
Postat av: anne

hahaha :P är detta anledningen till att man får sms mitt i natten av syster k? hoppas ni hade kul iaf!

2009-07-25 @ 12:36:55
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0