day off!

Så där ja, enda lediga dagen den här veckan. Hur skönt som helst! Därför ska jag ta itu med en hel del som jag annars inte orkar eller har tid med, ringa några samtal, svara på lite mail, beställa fotoalbum för studenten, umgås lite med vovven som inte alls mår något vidare, styra upp med de sista coldplaybiljetterna jag sålt, få lite ordning på rummet och framförallt, det jag gör just nu, blogga! 

Och förresten, i tisdags kom amanda hem från London på en veckas semester!! Iofs var jag, billa och kicki lite halvt förberedda sen innan, men jag visste inte vilket exakt datum det skulle bli, så det blev en överraskning för mig med. Kul för de andra tjejerna och killarna som inte hade en aning! Billa bjöd på fika till den stora överraskningen uppe vid ffk-stugan och efter det for vi tjejer vidare till elin på ännu mera fika, då hon fyllde för några dagar sedan. Nice! 

bilderna fick jag sno från kicki, mitt kamerabatteri har inte återhämtat sig sen helgen i sthlm..

EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0