00:30

Har precis kommit hem efter en lite onödigt lång biltur med kicki för att hämta Anne i Grytgöl, det är inte lätt att hitta ute på vischan(?).. För mig gjorde det dock absolut ingenting, jag älskar att åka bil, speciellt om man har en kär vän bredvid! Nu ska jag försöka hålla mig vaken, vill vända på dygnet eftersom att jag börjar jobba natt imorgon, det blir lite mindre omställning då. Däremot är det något i mig som säger att jag vill somna nu för att morgndagen ska komma fortare, jag ska nämligen träffa Carin som jag inte sett på år och dagar känns det som! Jag möter upp henne i Norrk, så en shoppingsväng kan det mycket möjligt bli, synd bara att lönen inte trillat in än...

Kikade precis på Jak & jil också, riktigt snyggt med massa accesoarer om ni frågar mig! Och ringar, jag borde börja använda mer av alla mina ringar!


EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0