torsdag


Nu ska jag ta tag i lite plugg inför novell seminariet imorn på engelskan, sen har jag inte mycket att plugga på på ett tag, känns skönt! Kanske borde passa på att ta tag i stora slutuppsatsen i special idrott då, har tänkt att skriva om knäskador och eftersom jag själv opererat korsbandet har jag lite egna erfarenheter av det som jag kan skriva om. Man får inte vara dum! 

Imorgon ska vi till stan efter skolan, jag och Klara ska nämligen på make up store-kurs. Hoppas att jag blir mer nöjd den här gången, sist kände jag mig bara som en tant i det där läppstiftet, även om jag tyckte det kanske skulle vara snyggt på någon annan. . 

Strax ska jag upp till aluceum för att sammanställa lite närvarokort med mina andra kära tränarväninnor och sen har vi träning med flicklaget. Vi beställde maten till o'learys i tisdags för att deet ska gå snabbare, och jag och Kicki valde ris & Chai kyckling i någon kokossås, låter helt otroligt gott! Längtar!

Hilda tar förhoppningsvis med sig kameran ikväll, så lite update kommer nog senare! 
kram evelina

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: hehe ja dem är rätt långa :p

2009-01-22 @ 21:30:55
URL: http://zaandrah.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0