saturday

Idag är det match och förhoppningsvis vinst som gäller, trots att jag inte är frisk.. Det är bara att bita ihop, vi har trots allt inte mycket till lag annars, om någon är borta. Våra småtjejer har också match idag, så jag och matilda har fått styra upp med lite skjutsar till den nu på morgonen, då det blivit lite struligt. Det har iaf löst sig så att några andra ledare kan åka med dem, eftersom inte vi kan. Hoppas det går bra för dem! 

Efter vår match ska jag hem och svida om, sen vidare för att fira tjejerna! Jag tror verkligen att det blir skitkul, längesen vi var allihop tillsammans och festade känns det som! Vad jag ska ha på mig har jag inte riktigt bestämt än, skulle vilja ha mina nya skor jag beställde igår, men de kommer ju inte för ens i mitten av februari tyvärr... 

..och i morgon är det söndag - sista dagen innan Arash & co åker till costa rica och USA! Hu, jag är så avundsjuk på dem.., men när han kommer hem är det inte långt kvar till jag ska till Thailand! Synd att dem ska jobba då direkt, annars hade han mer än gärna få följt med!





Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0