plugg & städa

Söndagar är riktiga pluggdagar, när man orkar. Oftast har man inget bättre för sig och kan ta tag i allt man borde gjort i veckan som flugit förbi.. Det är vad jag ska göra idag! Jag ska göra färdigt allt i engelskan så slipper jag dras med det, har novellseminarium och diskusssion med eng C gruppen imorn.. Städa ska jag också göra, då jag de senaste dagarna bara har slängt allt på golvet utan att plocka i ordning efter mig, så nu är mycket golvyta inte längre synlig!

Ikväll kommer Arash hem igen från fjällen och nya gossip girl är hemladdat, kan det bli bättre?! Imorn börjar nya schemat också, ska bli så skönt med sovmorgnar till halv tolv på måndagar nu fram över!


Puss evelina

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0