Ordning och reda - pengar på freda'



Hela morgonen har jag städat här hemma, så nu är det fint överallt, bara moppningen kvar. . Igårkväll grovstädade ja mitt rum också, slängde hur mycket som helst k'nns det som, men hu så skönt det är att bli av med en massa grejer som bara ligger! Jag tänker jämt att "den här kommer jag säkert att få användning för någon gång!", men innerst inne vet jag ju att det bara kommer att ligga och skräpa sen iaf, så igår tog jag tag i det och rensade!

Nu ska jag strax iväg till skolan för projektmöte, egentligen är jag ledig hela dagen idag för att läraren är sjuk.
Vi ska försöka fixa ordning lite på vår hemsida, kontrollera hur vi ligger till med armbanden, uppskatta en budget nu för våren, bestämma lite kring inköpslista m.m.. Det ska nog gå bra!

Ikväll är det jag som har träningen med småtjejerna tillsammans med Hilda, hoppas att jag hinner plugga lite sen innan den börjar, vore bra..! Efter det är det handbollsträning för oss själva, vilket jag inte känner mig alltför taggad på just nu, men det kommer väl sen..

Nu ska jag kila och få på mig lite mer anständiga kläder, innan jag far mot Bergska!

puss e!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0