one day left


Nu är det bara morgondagen kvar innan allt drar igång igen! Synd bara att  nya schemat inte börjar förens 19de, förra terminens schema gäller fram tills dess. Idag har det varit en riktigt slapp dag, har inte gjort något vettigt förutom att renskriva lite av religionsarbetet på datorn... Nu ska jag tagga till lite, plocka upp lite tvätt och sedan åka och hämta mamma, pappa och macke som kommer hem från gbg och innebandycup! Efter det blir det lite fika med mormor och morfar, mysigt! 
Ikväll åker Arash till k-holm för att sedan fara vidare till stöten imorn, jag måste erkänna att jag är lite smått avundsjuk, men v8 är det Trysil som gäller för min del! 

Ikväll börjar även handbollsträningen igen, hoppas att vi blir några stycken, annars hoppas jag på fys-pass. Otroligt meningslöst att åka upp annars! 
Nu har jag bråttom,
kram evisss.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0