morning!


söt kjol från monki!

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, ska bara fixa fram lite telefonnummer jag behöver under dagen och föra över lite pengar på kortet! Vi åker framåt elva och jag hoppas att det har blivit några plusgrader då, hade nämligen tänkt att tvätta av bilen lite.. om jag inte gör det, skulle det inte förvåna mig om de stoppar oss för att nummerplåten knappt är synlig!
Väl i sthlm ska jag & kicki leta födelsedagspresenter! Båda Matilda & Hilda har ju fyllt, så hoppas att vi hittar det vi har tänkt köpa. Förhoppningsvis har det även kommit in lite vårnyheter, och även om jag inte tänkt att köpa något, kan det ju alltid bli att jag fastnar för något och köper det iaf!
Mycket mer uppdatering blir det inte här idag, förutom sent ikväll när vi kommer hem. Jag vet inte när hilda & elin bestämt hemfärd, men vi är nog iaf inte hemma förens vid tio eller strax efter.

kram evelina!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0