Mariart!



God eftermiddag!
Nu är jag hemkommen från aluceum precis och ska börja steka lite pannkakor med mammi. Jag och Christine har suttit sekretariat på handbollen hela förmidagen, så nu blir bensinen gratis för oss skulle man kunna säga när vi åker till Sthlm på torsdag, vilket jag inte berättat om! Vi har båda ansökt till en hårstylistskola, Mariart, och har båda fått bestämma tid för besök hos dem. Så på torsdag åker vi dit för att se på skolan, träffa lärare, se lokaler och hur eleverna jobbar och ev. blir intervjuade - inte riktigt klar information om hur det hela ska gåt ill, men kul ska det bli!!

Förutom handboll har jag även hunnit städa lite hos Arash efter tjejmyset där igår, men som tur var hjälpte iaf Kicki mig med disken igår, så det blev inte så mkt. Senare idag tänkte jag ta mig en löparrunda och ev. jobba med lite engelska, får se om jag orkar. Ikväll ska jag träffa Carin, som jag förövrigt inte träffat på jättelänge! Får se vad vi hittar på!

Nu är pannan varm, dags att grädda!
Puss, Evelina!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0