let the sunshine in





Gårkvällen spenderades i arash lägenhet med brudarna, let´s dance, pizza, chips med dipp och en massa prat. Riktigt mysig kväll! Vad kvällen kommer bjuda på har jag dock ingen aning om. Känns som alla har något planerat ikväll med pojkvänner, familj och annat.. Calle frågade iof om jag skulle med honom och grabbarna på mat och bio ikväll så det kan väl bli det om inget annat dyker upp.

Nu ska jag städa lite mer och fila lite på mina naglar. Ett nyårslöfte som jag har är att jag ska försöka sluta riva sönder mina naglar, vilket är en dum vana jag har istället för att bita på dem. Men nu ska det bli ett slut på mina fula sönderrivna naglar!

Puss / h.

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv: tyvärr har jag ingen bild på den. Jag har beställt den och den kommer inte förrän om 3 månader.. :/ Den är iallafall röd! Har du hittat någon än då? Kram!

2009-01-10 @ 18:33:20
URL: http://amandaeklof.blogg.se/
Postat av: Arash

vad hade dom här bilderna med inlägget o göra?? :P

2009-01-10 @ 20:33:47
URL: http://kommatill.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0