hemma!

Känns faktiskt väldigt skönt att sitta hemma i sängen trots att jag gillar sthlm och shopping väldigt mycket. Men mina ben är rätt trötta efter ca 14 timmars springande i affärer. Men någon vila lär dom inte få särskilt länge, handbollsträningen börjar ju om en dryg timma. Just nu känner jag ingen ork alls fast jag är samtidigt rätt sugen på lite träning!


Lyckades inte hitta min Weekday-påse idag heller, jag som alltid brukar ha turen med mig och få tillbaka allt jag slarvar bort, men inte den här gången... Kan väl dock säga att jag har fått lite kompensation för den. Idag när vi åt beställde vi en kyckling med cashewnötter och en vårrullar med sallad. När vi fick maten fick vi inte bara en utan två stycken portioner kyckling med ris och cashewnötter plus vårrullarna, så mätta blev vi! Sedan hade dem även sänkt priset på ett par skor inne på Bianco som jag hade tänkt köpa igår, som jag istället köpte idag för en hundralapp mindre! Efter otur kanske lite tur följer trotsallt och jag sörjer inte min förlust lika mycket längre.

Kan även tillägga, för er som undrar, att det var ett svart linne i weekday påsen, lite slappt, lite halvt genomskinligt, rätt snyggt faktist och tyvärr det enda som fanns kvar vad jag såg..  menmen, jag kanske har lärt mig en läxa nu och håller bättre koll på min saker nästa gång!

Undrar hur det har gått/går för tjejerna på Mariart! Eve lär väl uppdatera om deras dag lite senare,
Lägger snart in lite bilder / kramar hilda!


Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0