godmorning sunshine

Vaknade nyss och känner mig riktigt seg, funderar på att ligga kvar och dra mig ett tag men då kommer jag nog bara bli ännu tröttare. Om bara solen kunde titta fram lite så skulle jag genast känna mig mycket piggare och gladare.

Idag ska vi in till stan, blir ett gäng tjejer så de blir kul. Ska införskaffa mig ett par stentvättade leggings då jag inte hittat några passande stentvättade jeans. Plus att jag nästan alltid springer runt i leggings o strumpbyxor för det är så skönt! Ska även bli kul att se hur snygga Klara och Eve blir efter deras sminkningar. Hoppas Eve blir nöjdare den här gången än vad vi blev efter förra!

Ikväll blir det utgång med dessa, minus robert och matilda. Evelina kanske ska med också så det blir nog en riktigt kul kväll! Har tyvärr inga klara planer för förfesten än, men det löser sig väl som vanligt.

 
bilder från en förfest i Bellas säng strax innan jul.

Nu ska jag göra mig iordning och käka frukost,
Ha en bra dag! puss h.

Kommentarer
Postat av: Bella

Jag o Robert ser likadana ut, fast jag vet inte om det är jag eller han som ser ut som en kille/tjej! hahahahah!!!!!

2009-01-23 @ 10:14:11
Postat av: h

hahaha, tänkte jag inte på! men det är nog han som ser ut som en tjej :P

2009-01-23 @ 10:39:18
URL: http://evhiki.blogg.se/
Postat av: madame silver

snygging med hårband!! vem är det??

2009-01-23 @ 13:00:37
Postat av: Jenniforloneryd

Läs Gärna Bloggen.<3

Kramisar Jennifor.

2009-01-23 @ 13:07:47
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/
Postat av: Bakissmurfen

Bella är ju annars känd för sina maskulina former.

2009-01-27 @ 19:27:04

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0