Cold!



Idag kom en barndomsvän, Anna, förbi på förmiddagen för att hämta några armband hon köpt. Trevligt! Efter att hon åkt slängde jag mig i sängen igen, lyssnade på musik en bra stund innan jag drog på mig varma kläder för att gå ett varv med hunden. Klockan tre hade mamma bokat in mig på andningsmassage, eftersom hon hade en lucka då, så jag sprang en runda och landade i hennes lokal i centrum, så nu kan jag andas lugnt och harmoniskt. Riktigt skönt var det, min bröstkorgsvidd ökade med hela 2cm, men hu så det sved om mina kinder innan jag kom in i värmen!

och nu ikväll har pappa lagat god mat som vanligt, och så fick vi färsk ananas och glass med chokladsås till efterrätt, yummie!

Någon dag den här veckan, eller nästa, är det dags att färga om mitt hår. Någon av tjejerna har lovat att hjälpa mig och det blir en brun toning som ska slängas i, hoppas att det inte blir för mörkt bara, vilket det ofta har en tendens att bli!

kram evs!

Kommentarer
Postat av: k,

jag hjälper så gärna till så! om du inte vill ha hjälp från någon speciell vill säga! :)

2009-01-07 @ 21:29:12
Postat av: anna

och min handled är toksnygg nu:)

2009-01-07 @ 22:37:22
URL: http://respekttretton.blogspot.com

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0