tonight

Kvällen har spenderats med Klara. Lyckades smeta ihop två kladdkakor innan hon kom hit, den ena värre än den andra.. Då jag skulle göra två stycken måste man självklart göra dubbel sats, men gjorde jag de då? I stort sett, men jag glömde att köra dubbelt på mjölet.. Därav vart den ena, som jag tog ut efter utsatt tid, en enda gegga, och den andra som fick vara inne lite längre vart inte mycket tjockare än en pannkaka.. Eller kanske snarare som tre pankakor, och med lite fyllning emellan om jag tänker efter och försöker få mig att framstå som en lite bättre bagare än vad jag tydligen är. Som tur är så var dem båda ätbara, om man frågar alla utom min syster i alla fall, hon klagade mest och tyckte att jag var allmänt dålig.
I övrigt har det varit en riktigt trevlig kväll och nu väntar strax sängen!

nattinatti, puss h.

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0