today

Nu sitter jag på sista lektionen, svenska, och har precis blivit klar med en inlämning. Så nu har jag lite fri tid att pyssla med annat! När jag kommer hem om en stund ska jag försöka skriva färdigt en text till psykologin som ska vara inne på fredag, vi gör nämligen ett litet arbete där man ska få fram vem man själv är. Jag har två intervjuer att göra också + att vi ska föra dagbok för en hel dag där vi beskriver vilka medvetna och omedvetna val vi gör! Ganska intressant om jag får säga det själv!

Sedan är det jag och Kicki som har små tjejsträningen idag! Så jag ska fixa fram lite matchlappar nu som vi kan dela ut, de har match i helgen som kommer. Tyvärr kan jag inte vara med då, eftersom vi åker till Trysil..!

Puss e!

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0