sleep tight!

Nu är det dags för sängen, hade hoppats på att grabbarna skulle ha uppdaterat så att jag fick något kul att läsa innan jag ska sova, men icke. Får hoppas på ett inlägg imorn istället!
Ikväll efter att jag kom hem från Hilda har jag mest pysslat, börjat lite på psykologiläxan som ska vara inne på fredag och rensat lite på rummet. Jag känner att jag är inne lite i en omväxlingsfas och vill få bort en massa saker, men ändå kommer den lilla tanken fram att allt är värt att spara på. . Känns iaf bra att få ha möblerat om lite, alltid lika skön känsla att vakna på morgonen och se på sitt rum ur en annan synvinkel!

Imorn börjar skolan kl. 09.35 med företagsekonomi, det är en riktigt kul kurs faktiskt, inte ofta man gillar något så pass mycket i skolan!

Sov gott, puss och godnatt!
Evsan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0