skolan

Vissa får gå hem medan andra måste stanna kvar här i skolan i drygt tre timmar till.. Börjar medialektionen vid tre så nu har jag håltimma och den ska fyllas av plugg. Pluggade i stort sett inget alls igår så nu har jag desto mer att göra.

En liten positiv sak är det här gulliga inlägget, som jag tycker stämmer väldgt bra, haha! Spana särskilt in rubriken.

Läste förövrigt evs grabbars blogg förut och känner mig otroligt utråkad av detta gråa land och denna ständiga tristess vi lever i här hemma. Tacka vet jag påsklov med Egypten, längtar otroligt mycket!


bikinis från net-a-porter

Nu - plugg!
Pusss /  hildis.

Kommentarer
Postat av: e

haha, evs grabbar!

2009-02-10 @ 14:22:13
Postat av: h

haha, arre är ju din och dem andra fick hänga på på köpet! :P

2009-02-10 @ 15:19:30

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0