"Morning girls!" - "Morning Marvus!.... Marvus!"

 

Good evening!
Kicki kom förbi en stund på eftermiddagen och vi har kollat på några gamla avsnitt av gossip girl tillsammans och ätit mörk choklad, mums! Iofs somnade vi båda efter två avsnitt, det måste vara skridskoåkningen som tagit så hårt på våra krafter!
Nu är jag ganska så nyss hemkommen från en trip till stan! Jag följde med Kicki som sällskap när hon skulle hämta Anne, Elin och Agnes, de har nämligen varit och sett The curious case of Benjamin Button på bio. Jag vill också se den!
Färden till och från var mycket trevlig, bara att åka bil är så kul, tycker iaf jag och kicki haha. På hemfärden bjöds det från baksätet även på en hel del filmcitat från alla olika sorters filmer, alltid kul!

Nu ska jag skicka in lite jobbansökningar och betala min/mitt(?) körkortstillverkning!
Puss evis!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, rubriken är ju klockren!

2009-02-05 @ 19:22:56
URL: http://agnesoweling.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0