22.33


Idag har jag varit i stan igen, har tagit den sista sprutan inför thailandresan! Eftersom att jag är larvig, och fortfarande har sprutskräck sen stelkrampsprutan i fyran, bjöd mamma givetvis på glass efteråt - det hela underlättas ju faktiskt när man vet att en mcFlurry väntar på donken, haha.

Efter stan hämtade jag upp Josefin en sväng och hon lånade lite kläder av mig till på lördag. Sedan åkte vi tillsammans med Ida upp till medley och tränade en stund, jag hann dock inte så länge då handbollsträningen började vi sju.. Och inte var det mycket till handbollsträning heller, vi hade en gästtränare som först gick igenom lite anfallsteori och sedan skulle vi då utföra övningarna praktiskt. Den effektiva träningstiden blev kanske max 15min, men hon var duktig på att lära ut, så lärorikt var det iaf!

Nu har jag precis vaknat till efter mammas massage, otroligt skönt och efterlängtat! Jag har haft huvudvärk i flera dagar, från och till, så nu ska det förhoppningsvis släppa. Ska ta och lägga mig ganska snart, innan massagetröttheten hinner släppa och jag blir pigg igen!

Sleep tight,
Evelina ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

När åker du till Thailand igentligen?=)

2009-03-01 @ 19:20:15
URL: http://emser.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0