grillor och match


Söta mimmiöron från H&M kanske man skulle köpa sig ett par! Gulligt var det iaf!

Morning! Nu ska jag hopa in i duschen och efter det äta mig en ordentlig frukost. Skolan börjar vid halv tio och jag har tur som slipper cykla, mamma och martin ska till stan då, så jag kan åka med dom. Dock skulle jag hellre vilja följa med dom än att hoppa av i skolan, skulle behöva ta en fjällenshoppingrunda, men det får bli en annan dag!

Idag har vi skridskor igen på gympan och ikväll har vi match, ändå bort i örebro.. Så mycket plugg blir det inte tid för idag tyvärr..! Däremot har vi fullt lag ikväll, så förhoppningsvis kan vi kanske räkna med en vinst, men det är ju dumt att hoppas på för mycket!

Ha en bra dag!
puss evsan

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0