update,

Åh, idag är det en sån där dag när jag bara längtar något så innerst till resan och Klara&Matilda.. Jag vill ha sol, värme, solbränna, ljust hår och semester! Det blir ju inte bättre av att jag har legat i stort sett hela morgonen och kollat igenom en massa gamla bilder på datorn, men jag måste - har nämligen lite julklappspyssel!
Jag har uppdaterat dåligt senaste tiden, men det har varit så mycket med nya jobbet och en massa annat, så jag har helt enkelt inte haft ork! Det är iaf jättekul på Zara, och det går faktiskt jättebra för mig. Flera utav tjejerna jag jobbar med har berömt mig för att jag är så duktig och det är många som frågar "i vilken klädbutik jag jobbat i förut", för att jag är snabb, lär mig kassan och allt därtill så fort - kul kul kul! Nu låter jag som värsta skrytmostern, men jag är bara glad, så jag måste få berätta det! Dock fasar jag inför mellandagsrean, haha. Alla säger att det är värsta tiden på hela året, och det kan jag tänka mig. Med tanke på hur stressigt det redan är, hur kommer det då bli när allt reas ut?! Hu!
Nu ska jag iaf strax röra på mig, gå förbi H&M och köpa ett påslakanset till Kicki och uträtta lite annat innan jag börjar jobbet vid tre. Have a nice day,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0