julbord & utgång




Insåg att jag inte alls tog många bilder i helgen, men här kom några i alla fall.
Julbordet med Mango-teamet var jättegott och trevligt. Vi var på ett riktigt fint ställe som hette van der Notska Palatset och låg på Söder! Efter vi hade ätit oss proppmätta av alla godsaker mötte jag och en av mina arbetskompisar upp Eve, Gila och Julia, som förövrigt var ute för första gången i sthlm, på Laroy. Där drack vi glögg och annat gott till pepparkakor innan vi begav oss mot Collage för att sedan avsluta med en sväng förbi Grodan. Nu ska jag kanske mysa till det lite, har inte riktigt haft tid åt något alls och missade totalt att det var andra advent i söndags! ..och min chokladkalender ligger oöppnad och orörd, så nu blir det choklad för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: alisa

så kul att följa er blogg! se hur ni har det och vilka nya människor ni träffar. hoppas allt går bra? ts. puss och kram!

2009-12-08 @ 20:05:29
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0