friday i'm in love

Såhär såg jag ut när jag kom hem indansandes efter jobbet igår, så Hilda tyckte jag var snygg och knäppte en bild på mig! haha. Nu ska jag strax pallra mig iväg för lite som ska fixas, har redan packat allt färdigt för imorgon då jag åker hem till fimpen bara en kortis över dagen. Det är ju nämligen kröning imorn, så jag ska vara med när årets lucia Malin ska krönas. Känns som att det var igår jag stod där, kan inte förstå att det är ett helt år sen..!
Imorgonkväll åker jag tillbaka till sthlm och åker då troligtvis direkt till jobbet för att tillsammans med de andra ta en fördrink innan julbord på Chaplins! Nice!
Nej nu har jag inte tid att sitta här, nu ska jag kila,
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0