08.24

Pestopasta från Vapiano är bland det godaste jag ätit, var där häromkvällen med Emily och Rebecka!
hallå omvärlden..
De senaste dagarna har bara bestått av jobb, jobb och jobb.. Det är helt sjukt vad mycket det är att göra under rean! Ibland  undrar man nästan om man är utomlands, det kommer fram så mycket lustigt folk, med så lustiga frågor och kommentarer att man aldrig slutar förvånas. Kunderna sliter och drar i en som om man vore en robot! Till och med när jag hade lunch igår blev jag haffad av en kund (en kille såg att jag jobbade där pga av arbetsbyxorna som stack ut NEDANFÖR kappan), han bad mig kolla om en jacka fanns på lagret och när jag snällt svarade (även fast jag som sagt var på lunch, då får vi inte engagera oss i kunderna) att jag tyvärr var på lunch och att det som är på rea är allt som är framme i butiken, så skrek han "Fy fan vad dålig service". Kastade jackan på golvet och gick därifrån gjorde han också..
Igår slutade jag lite tidigare, för att det gick så fort vid stängningen, så jag var hemma ganska skapligt. Jag och Hilda hann därför att storstäda, vore ju tråkigt att fira in det nya året med en rörig lägenhet.. Idag kommer Kicki, Bella och Lisa upp, så ikväll är det tänkt att bli finmiddag innan vi drar vidare för att ringa in det nya året! Gila och Hanna kommer också, så det blir en riktig tjejkväll, nice!
Nu är det dags att hoppa in i duschen för att sen ta tunnelbanan mot jobbet en sista gång för iår, jobbar till tre idag, sen är det kanske dags att klura på vad man ska ha på sig ikväll?
EVAN

Kommentarer

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0