23.59


Jag behöver en stor varm päls i den här hemska kylan!

pjuh, nu ligger jag äntligen i sängen efter en lång dag. Började med jobb på cafét, efter det blev det lite ärenden innan det vart jobb igen. Jobbet på cafét gick bra så jag ska jobba där på lördag och söndag med! Morgondagen kommer inte bli kortare med tanke på att jag ska vara vid Mango redan halv nio och slutar halv åtta.. När jag väl kommer hem är det bara att fräscha till sig inför kvällen. Resterande helgen kommer fortsätta liknande så någon flitig update kan ni tyvärr inte vänta er från min sida. Nu är det läggdags, Sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: gila

fest fest fest :D

2009-12-04 @ 00:05:10
Postat av: natha

fin blogg :) ha det bra kram ;)

2009-12-05 @ 16:23:09
URL: http://nathalietongur.blogg.se/
Postat av: Victoria

sv: Tack Hilda, vad bra då vet jag :)

2009-12-06 @ 14:08:51
URL: http://victoriaboije.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0