09.21


Åt på en mysig restaurang för några dagar sedan som hade en galet god sallad, dit ska vi igen!

Godmorgon! Nu sitter jag i sängen och äter frulle. Strax ska jag packa klart det sista eftersom att jag tar tåget hem efter jobbet idag. Sprang runt som en tok igår efter jobbet för att köpa den sista julklappen och leta efter någon snygg klänning att ha på juldagen.. Letandet gick dock inget vidare men jag hinner förhoppningsvis köpa något nu innan jobbet! Har visserligen tänkt sy en liten klänning själv, men om jag inte hinner kan det vara bra att ha en backup! Förövrigt hade vi hela kling-klanen på jobbet förra veckan. Emma och Columbine var över och gjorde ett presslån på en massa smycken i början av veckan och i helgen kom Elin själv med pojkvännen strax efter. Var tydligen två tv-profiler inne samma dag men jag kände nog inte igen dom. Sen får jag ju inte glömma att vi hade en söt finspångare inne i butiken med, nämligen Amanda med pojkvän!

Kommentarer
Postat av: nathalieh

tjena, snygg blogg.

allt bra med dig?:)

2009-12-23 @ 14:02:03
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Här kan du skriva din kommentar:

Namn:
remember me.

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tell us:

Trackback
RSS 2.0